Повернення та обмін

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Будь ласка, зверніть увагу, що Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни, в т.ч. парфюмерно-косметичні вироби.

Проте, ми йдемо назустріч нашим клієнтам і ви можете здійснити повернення впродовж 14 днів з моменту отримання товару, якщо вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або пакування). Якщо ви отримали товар, який вас не влаштовує, - пришліть нам лист на електронну пошту shop@free-on-friday.com з темою "Повернення": номер замовлення, причину повернення, загальну фотографію товару, фотографію етикетки та пакування кожної одиниці замовлення.

 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.