Мене звуть Сергій Клейменов і я поставив перед собою завдання зробити лінійку чоловічої косметики, яка буде поєднувати в собі класику, сучасні тенденції чоловічої моди та інноваційні розробки в області стайлінгу та догляду за всім, що росте у нас на голові. Це було не просто, але ми впоралися.

 

Як ми це зробили?

1. Визначили асортимент і споживчі властивості кожного продукту. Тому в лінійці зараз всього 11 продуктів, але це поки все, що повинно знаходитися у чоловіка на поличці у ванній.

2. Знайшли одного з кращих хіміків-технологів в Україні, яка погодилася взятися за цю непросту задачу, попри те що раніше не мала досвіду розробки деяких продуктів, оскільки в Україні їх поки ніхто не робив.

3. Почався виснажливий процес приготування і тестування лабораторних зразків. Якісь продукти вийшли буквально з 2-3 зразка, а деякі доводилося переробляти по 5-6 разів. Ми чітко визначили технічне завдання по кожному рецепту тому затвердження зразків було безкомпромісним.

 

4. Розробка рецептури й тестування зразків зайняли трохи менше ніж рік. Спочатку кожен зразок тестував на собі я, коли був задоволений властивостями, продукт тестували доброзичливі товариші та знайомі барбери. Отриманий зворотний зв'язок оброблявся, вносилися корективи в формули та після отримання позитивних відгуків з усіх джерел рецепт затверджувався.

5. Тривалість розробки рецептури пов'язана не тільки з вимогами до споживчих властивостей, але і до сировини, яка буде використана в подальшому виробництві. Для виробництва наших продуктів ми використовуємо тільки офіційну і сертифіковану сировину від таких «гігантів» як BASF, Clariant, Gustav Heess, Biesterfeld, Cabot і т.д. Так, це складніше і дорожче, але на цьому ми не станемо економити.

6. Поки хіміки працювали над формулами, я займався вибором тари. Чесно кажучи, не думав,що це буде настільки захопливо. Вся проблема полягала в тому, що у нас 9 продуктів і тільки декілька можуть розливатися в однакову тару, тому у нас 6 різних форм факторів пакування. Щось ми самі купили в Китаї, щось замовляємо на тубному заводі в Україні, щось купуємо на внутрішньому ринку.


Але де б ми не купили тару, перед запуском виробництва вона здається в лабораторію на мікробіологічні випробування. Все повинно бути чисто - це важливо.

7. Своєї фабрики у нас поки немає, тому наш виробничий партнер - одне з українських підприємств. При виборі для нас важливу роль відігравали досвід головного технолога, наявність правильної системи фільтрації води та організація процесу за стандартами Good Manufacturing Practice. І тут все зійшлося - з нами знову досвідчена, одна з кращих косметичних технологів в Україні. На її фабриці встановлена додаткова система очищення води, що не дозволяє важким елементам потрапляти в продукт. І звичайно виробництво відповідно до GMP. Звичайно, можна було «зварити» дешевше, але це не наш випадок.